środa, 9 marca 2016

Yankee Candle White Tea

Hej.  Wiosna kalendarzowa zbliża się do nas dużymi krokami,  ale niestety pogoda za oknem tego nie wskazuje. Na szczęście w moim domu woski Yankee Candle i Kringle Candle umilają mi to długie oczekiwanie.  W sklepach z woskami Yankee ostatnio pojawiły się nowe zapachy Werbena,  biała herbata i wanilia z kategorii Pure Essence.  Dzisiaj postanowiłam się z wami podzielić moją opinią o White Tea jak to na herbaciare przystało. Zapraszamy do dalszej części postu.


Wosk jest w kolorze białym. Konsystencja jego jest dość krucha i szybko się sypie.  Gdy powącham go przed odpaleniem czuje mocno cytrusowy,  taki kwaśno słodki zapach.  Natomiast po odpaleniu nie co się zmienia.  Gdy aromat wosku otula moje zmysły to relaksuje się w parę sekund.  Dosłownie.  W całej sypialni króluje słodki zapach białej herbaty z lekkim zapachem cytryny.  Aromat cytryny przypomina mi taką świeżo przekrojoną cytrynę a nie taką jak w środkach czystości.  Na pewno spodoba się każdej osobie,  która lubi zapach białej herbaty i świeżej cytryny,  a także tym,  którzy lubią aromaty świeże i rześkie.  Ja natomiast jestem przekonana,  że ten zapach zostanie ze mną na dłużej i już niebawem może uzbieram na świecę bo na ciepłe dni będzie idealna.  Może nawet przez swój cytrynowy aromat odgonię latem komary? Hm...  Zobaczy.


Ocena:6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz