czwartek, 10 marca 2016

Mała zapowiedź testu torebki

Hej :)) Dzisiaj przychodzę do was z małą zapowiedzią pewnego testu. Stałe czytelniczki mojego bloga już zapewne widziały moją wiosenną chciejlistę, a te które nie widziały zapraszam tutaj [klik klik klik]. Dzisiaj poczyniłam pierwszy zakup z tej listy. Mianowicie chodzi to torebkę. Tak moje zakupy rozpoczęłam od torebki. Od dawna zbierałam się do zakupu jakiejś nowej bo moja stara już nie wyglądała najlepiej i do tego mi się znudziła. 

Tak wyglądała w sklepie internetowym Deichmann...


.. ale na żywo wygląda dużo lepiej. 

Torebkę kupiłam sama za swoje zarobione pieniądze, nie jest ona w żadnym wypadku sponsorowana, ani nie dostałam jej za darmo. Będę ją testować przez miesiąc i w kwietniu na pewno pokażę wam jak wygląda na żywo i jak się sprawdza. 


Jeżeli jesteście chętne by ją kupić to znajdziecie ją w sklepie stacjonarnym i internetowym Deichmann za 89zł.

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz