czwartek, 3 marca 2016

Lutowo marcowe nowości zapachowe

W lutym jak i na początku marca w moje ręce wpadło sporo nowych zapaszków :) Nie tylko w postaci wosków, ale i również świeca jak i zapachy do samochodu. Zapraszam do dalszej części by zobaczyć co upolowałam. Ja zawsze zakupy wosków i świec poczynam w Legnicy w Sklepiku z marzeniami [link]. Zawsze mogę tam powąchać dany zapach i zawsze panie, które tam pracują dobrze mi doradzą. Dlatego z każdych zakupów wychodzę zadowolona.

Największym zakupem była świeca Kringle Candle w zapachu Royal Cherries. Przepiękny słodki zapach, o którym już niebawem będzie post :)


 Po za świecą skorzystałam z promocji na woski Kringle Candle i trafiły w moje ręce 4 zapachy - Mango, Pink grapefruit, Storm Front, Secrets. Gratis do zakupów dostałam zapałki do świecy i 2 próbki wosków na wypróbowanie z Yankee Candle November Rain i Angels Wings.


Na początku marca znowu zagościłam w moim ulubionym Sklepiku i kupiłam 5 wosków Yankee Candlee - Pink Grapefruit, A child's wish, Verbena, Vanilla, White tea. 3 nowości i 2 zapachy miesiąca marca. Oj będzie teraz co palić wiosną :) Dodatkowo do zakupów dostałam 2 próbki. Jedna to puder do stóp a druga to wosk Yankee Candle Cranberry Pear. Dodatkowo mój men kupił 3 pak zapachów do samochodu ( zapachy to Midsummer's night, Evening air, Leather). 


Jak wam się podobają nowości?? Dajcie znać co mam pierwsze wypróbować :) Jak na razie wypróbowałam wosk Storm Front i świecę, ale na pewno teraz wezmę się szybciej za testowanie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz