wtorek, 22 marca 2016

Yankee Candle November Rain

Witajcie kochane. Dzisiaj za oknem pogoda mnie nie rozpieszczała. Ciągle było szaro i ponuro, a z czasem przyszedł nawet grad. W moim zapachowym pudełeczku była jeszcze próbka zapachu Yankee November Rain. Jest to ogólnie jesienny zapach, ale na taką pogodę wydawał mi się odpowiedni. Czy rzeczywiście taki był?? Zapraszam do dalszej części postu.

Co pisze na goodies?
Duży słój z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: drzewo cedrowe, szałwia, cytrusy oraz bursztyn.

Co ja uważam na temat tego wosku?
Zapach należy typowo do męskich zapachów. Barwa wosku jest niebieska. Szczerze mówiąc moim zdaniem zapach należy do mocnych i niestety rozbolała mnie po nim głowa. Na pewno pierwsze skrzypce gra drzewo cedrowe i cytrusy, które niestety w moim odczuciu nie są dobrym połączeniem z bursztynem. Osobiście nie polecam go, ale może to dlatego, że rozbolała mnie po nim głowa. Bardzo mocno się na nim zawiodłam. Po opisie oczekiwałam czegoś lepszego. Na pewno nie zakupię ani wosku, ani świecy.



To już koniec zapachowego tygodnia. Na pewno z czasem będę takie robić ponieważ moja miłość do wosków jest ogromna i ciągle przybywają w ilościach gigantycznych. Czasem w miesiąc zużyję 1-2 woski a kupię 5-8 :)

Miłego wieczorku i do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz