sobota, 19 marca 2016

Kringle Candle Secrets



Hej :)) Przychodzę do was z kolejnym męskim zapachem z firmy Kringle Candle. Powiem szczerze, że kupiłam je z myślą o moim Wojtku by również dla niego palić woski bo wiadomo mężczyźnie też trzeba czasem poprawić humor. jeżeli jesteście ciekawe jak pachnie Secrets i czy wpadł w moje i Wojtka gusta to zapraszam do dalszej części postu.

Na stronie goodies.pl znajduje się opis:
Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o aromatycznym połączeniu cytrusowów, botanicznych roślin oraz egzotycznego drewna.


Wosk zapachowy jest zamknięty w przeźroczystym plastikowym opakowaniu z obrazkiem w tonach brązowych. Ja bym powiedziała, ze mi to wygląda na kawałek starego klucza leżącego na starej drewnianej podłodze. Od razu kojarzy mi się z tajemniczością i sekretami. Hm... i może dlatego nazwa jest taka sekretna. Zaś świeca w tym zapachu jest zamknięta w szklanym słoju z obrazkiem przedstawiającym cały stary klucz leżący na drewnianej desce.

Zapach po odpaleniu jest taki sam jak w opakowaniu. Są to zapachy mocno cytrusowo ziołowe. Ja tutaj wyczuwam cytrynę z lawendą, ale w oddali czuję takie zwęglone drewno. Natomiast kiedy zamknę oczy i powącham to czuję jak bym była nad naszym polskim morzem. Ma takie aromaty morskie. Bardzo specyficzny zapach i dość ciężki do opisania.

Zapach spodoba się panom po 50 roku życia i taki bardzo dojrzałym. Polecam powąchać i wypróbować ten wosk bo jest fenomenalny, ale dla mnie zapach Storm Front, o którym pisałam parę dni temu jest lepszy.

Ocena: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz