środa, 2 marca 2016

Wiosenna wishlista, czyli co chcę kupić tej wiosny?




Hej. Przychodzę do was dzisiaj z moją wiosenną wishlistą, czyli 6 rzeczy, które zamierzam i chcę kupić tej wiosny. Jeżeli jesteście ciekawe co na niej się znajduje to zapraszam do dalszej części :))



1. Balerinki. Chciałabym kupić ładne czarne balerinki, które będą pasowały mi do wszystkiego. Te akurat są z Deichmanna.
Graceland baleriny damskie


2. Buty sportowe. Ze względu na mój kręgosłup i to, że dużo niebawem będę musiała chodzić przydadzą mi się buty sportowe, a niestety w mojej kolekcji nie ma tego typu obuwia. Również pochodzą z Deichmann.
Graceland sportowe buty damskie
3. Torebka. Przydałaby mi się nowa torebka. Ten model również z Deichmann.
KUPIONE, ale inny model

4. Duża świeca z Yankee Candle Sweet Strawberry



5. Duża świeca z Kringle Candle Lily Of The Valley
6. Paleta cieni z Inglota. Chciałabym stworzyć sobie taką paletkę 5 cieni w odcieniach beżu, nude, jasne brązy.
Źródło

I to by było na tyle :)) Nie jest tego dużo, ale jak by podsumować ceny tych produktów to może trochę mnie to kosztować. Na szczęście w kwietniu mam imieniny :))
Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz