poniedziałek, 29 lutego 2016

Yankee Candle - Champaca Blossom

Witajcie kochane.  Od paru dni w moim domu zagościła wiosna.  Dzisiaj chcę wam opisać zapach Champaca Blossom.



Wosk ma odcień jasnego mlecznego odcieniu brzoskwini.  Zapach samego wosku jest bardzo intensywny i kwiatowy,  ale kiedy wosk zapalimy w kominku intensywność już nie jest tak mocna.  Po roztopieniu wosku czuć świeżo zakwitnięte kwiaty magnolii i jak by kwiaty jabłoni z lekką pudrową nutą.  Szczerze mówiąc mój nos bardzo szybko przyzwyczaił się do tego zapachu i był prawie nie wyczuwalny, ale kiedy wyszłam z pokoju i po chwili do niego wróciłam czułam się jak bym naraz znalazła się w ogrodzie mojej babci w czasie wczesnej wiosny kiedy wszystko zakwita. Oj te moje wspomnienia...  Polecam go każdej z was,  która lubi kwiatowe i słodkie zapachy.




Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz